2011-02-21 :: De roligaste felen du fått

Hej ärade läsare!

Ibland så vill man vara så där tydlig så att alla verkligen ska förstå eller så är det så att man helt enkelt vill berätta vad som är fel i ett par ord. De absolut roligaste felen blir då givetvis när saker motsätter varandra. har du råkat ut för någon av dessa fel går det bra att kontakta oss för att få hjälp, använd support.acit.se. Här kommer de tre roligaste meddelanden som man kan få som användare.

Nr1

Man ska alltså radera en fil för att sedan kunna radera en fil. logiskt!

Nr2


Oj, det gick precis som det skulle. vad skönt!

Nr3


Japp det gick fel, bäst vi genererar en rapport på varför, jaha det gick inte heller, vad kan jag göra då?

Har du råkat ut för problem med datorn? skriv och berätta om det så hjälper vi dig. använda vårt support forum där du kan skapa en felanmälan så vi kan hjälpa dig. Ta mig hit nu .

IT Infrastruktur

När det gäller att hitta en snabb lösning för dig oavsett om du är stor eller liten så sätter vi fokus på säkerhet och stabilitet detta för att säkerställa låga driftkostnader där man nästan upplever att systemen sköter sig själva och underhållet blir lågt. För att även slippa de dyra licenskostnaderna jobbar vi med egna programerare som skräddarsyr dina FTP eller VPN lösningar för ditt företag. Vill du veta mer om hur vi kan hjälpa dig, klicka här.

Webbtjänster

ACIT tillhandahåller alltifrån stora weblösningar för online shoppar till mindre enkla sidor och vi är experter på att göra din företagshemsida till en smidig mötesplats där dina kunder lätt kan hitta den information de söker efter. Vi jobbar på en mängd olika sätt för att göra dina tjänster lätta för dig och har därför inloggningsverktyg där du enkelt kan editera text och skapa nya sidor. Vill du veta hur din framtida hemsida kan se ut, klicka här.

Support

För att du som företagare ska ha lättare att få hjälp så finns det alltid direktnummer till oss. Detta för att du snabbt ska få hjälp med de problem som uppstår i vardagen med din dator, hemsida eller server. Vi använder oss av ett supportforum där du kan beskriva ditt fel och vi förklarar hur du löser ditt problem. Vid server eller hemside fel så hjälper vi dig helavägen då det kan vara svårt att beskriva. För att komma till vårt supportforum, klicka här.